Bu haber kez okundu.

Kilo Vermek Artık Daha Kolay!

Kimi insan hızlı kilo alır ve hızlı bir şekilde verir. Kimi insan ise hızlı alır ancak hemen geri veremez. Bu detaylar sayesinde, atacağınız adımları belirlemeniz daha kolay olacaktır. Başta da belirtmiş olduğumuz gibi, işe karar vermek ile başlayacaksınız. Sonrasında yeme, içme, uyuma alışkanlıklarınıza bir düzen uygulamalısınız. Yemek düzeninize şekil vermek için, çok basit bir yöntem önerebilirim, tabağınızı küçültün! Bu sizin için günlük yemek alışkanlığınıza yeni bir düzen getirecektir. Tabağınız küçüldüğünde, görmüş olduğunuz yemek miktarı size aynı gelecek ve bu etkiyle doymam dediğiniz miktarda yemek ile doyacaksınız.

Belirli besinlerden uzak durmaya başlayın ve spor yapın. Spor yapılmadan uygulanan diyetlerden, bedeniniz hasarlı çıkacaktır. Amacınız kilo vermenin yanında fit bir görüntü ise, spor bu yolda size eşlik edecektir. Vücut kitle endeksinizi öğrenerek ideal kilonuzun kaç olduğuna bakabilirsiniz. Bu şekilde bir hedef belirler, yolunuza daha emin adımlar ile devam edersiniz. Uykunuzun da kilonuzda etkisi olabilir. Çalışmıyor ve gündüzün bir bölümünü yatakta geçiriyorsanız, bundan vazgeçmeniz gerekecek. Sabah erkenden güne başlamak sizin için çok daha avantajlı olacaktır. Diyet yapmak için, profesyonel bir yardım almayı deneyebilirsiniz. Bu sayede, kilo vermek için sağlığınızdan olmazsınız. Her şeyde olduğu gibi, diyet yaparken de doğal olan yolu tercih etmenizde yarar var. Ameliyat ya da ilaç kullanımı gibi seçenekleri alınızdan silerek bu yola çıkın, başka bir umudunuzun olduğu düşüncesi size iyi gelmeyebilir. Sağlığınız için diyet gerekli ise, bunu yapabilirsiniz.

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.