E  DEVLET ŞİFRESİ ALMA

Tarih: 2014-12-10 10:22:09

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları, devlet kurumlarına gitmeden internet üzerinden işlemlerini E-Devlet ile yapabilmektedir. Bilgi edinme, sorgulama yapma ve diğer başvuru işlemlerini E-Devlet üzerinden yapma imkanı sağlayan bu yeni vatandaşlık portalı, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlı olan herkese açık durumdadır. Bunun için E-Devlet şifresi alma yeterli olmaktadır. E-Devlet şifresi nasıl alınır? E-Devlet şifresi, PTT şubelerinden alınmaktadır. Devlet tarafından yönetilen E-Devlet ile ilgili her türlü şifre işleminde tek yetkili kurum PTT’dir. Bu nedenle E-Devlet sisteminden yararlanmak isteyen vatandaşlar, PTT şubelerine gitmesi ve E-Devlet şifresi için başvuru yapması gerekmektedir. Bu başvurunun ardından bir zarf içerisinde kişiye E-Devlet sistemine giriş yapabilmesini sağlayacak şifre teslim edilecektir. Vatandaşlar, bu şifre ile E-Devlet sistemine giriş yapabilmektedir E-Devlet şifresini unutma E-Devlet’e ilk defa giriş te PTT üzerinden alınan şifre ile sisteme giriş yapılmasının ardından sistemden şifreyi değiştirmeniz mümkündür. Gerekli ayarları yaparak şifrenizi değiştirdiğiniz andan itibaren sisteme giriş yaparken bu belirlediğiniz yeni şifreyi kullanmanız gerekmektedir yeni şifrenizi unuttuğunuz durumlarda, PTT üzerinden yeni bir şifre almanız her zaman için mümkündür. Fakat bu seçenek hem uğraştırıcı hem de ücretlidir. Bunun için, sisteme giriş yaptığınızda telefon onayınızı mutlaka yaptırmalısınız. Şifrenizi unuttuğunuz durumlarda onayladığınız bu telefon üzerinden yeni şifre talebinde bulunabilir ve yeni şifre alarak sistemi kullanmaya devam edebilirsiniz. TEKRAR E  DEVLET ŞİFRESİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Yorum Gönder

DİKKAT!

x

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

" Haberler "