Türkiye’de hizmet veren ve oldukça geniş bir abone ağına sahip olan Vodafone, tüm hizmetlerini online işlem merkezi ile abonelerine sunmaktadır. Kendi web sitesi üzerinden sunulan bu hizmet sayesinde aboneler hatları ile ilgili tüm işlemleri yapabildiği gibi öğrenmek istediği bilgilere de ulaşabilmektedir. Bu nedenle oldukça yoğun bir talep olduğu gibi abonelerin işlerini basit bir şekilde bu merkez üzerinden halletmesi de büyük bir kolaylık sağlamaktadır.
Vodafone işlem merkezi nedir?
Belirtildiği üzere Vodafone işlem merkezi, abonelerin hatları ile ilgili her türlü işlemi yapabildiği ve bilgi sorgulayabildiği bir internet portalıdır. Bu portaldan yararlanmak için ilk olarak abonelerin üye olması gerekmektedir. Aksi halde sisteme giriş müsaade edilmeyecektir. Üyelik işlemleri işlem yapılmak ve kullanılmak istenen hat üzerinden ve hat sahibi adına yapılmalıdır. Böylece üyelik sonrası yapılacak işlemlerde de bir sıkıntı çıkmayacaktır.
Vodafone borç sorgulama nasıl yapılır?
Vodafone’da faturasız hatlar için herhangi bir şekilde borçlanma söz konusu değildir. Faturasız olarak hat kullanan kişiler, kullanmak istedikleri kadar hatlarına Türk Lirası yükleyerek bu bakiyeden harcarlar. Bakiye bittiğinde ise tekrar yükleme yapmak gerekmektedir. Faturalı hat sahiplerinde ise kullanım miktarı kadar bir ücretlendirme yapılır ve fatura kullanılan ay sonunda aboneye ulaştırılır. Bu nedenle de kişinin özellikle farklı kullanım yaptığı zamanlarda faturası artmaktadır. Faturayı sorgulamak ve güncel Vodafone borç durumunu sorgulamak için Vodafone online işlem merkezine girmeniz yeterli olacaktır.
VODAFONE BORÇ SORGULAMA İÇİN