SGK BİLGİ HATTI

SGK ile ilgili dilek, istek ve şikayetleriniz için 7 gün 24 saat başvuruda bulabileceğiniz bir iletişim merkezi bulunuyor. Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından hizmete 2010 yılında açılan Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170 ile pek çok konuda bilgi alabilir ve SGK hakkında merak ettiklerinize ilişkin yanıtlar alabilirsiniz.
SGK Bilgi Hattı Hizmetleri Nelerdir?
7 gün 24 saat olarak hizmet vermekte olan SGK bilgi hattı vatandaşların soru, öneri, eleştiri, ihbar, şikayet, başvuru ve taleplerini en hızlı ve en kolay şekilde yapabilmelerine ve çözüme kavuşturulabilmesine imkan vermek amacı ile hizmet veriyor. Sosyal Güvenlik Kurumu’ nun hizmet standartlarının kalitelileştirilmesi kapsamında yeni teknolojik çözümlerden yararlanılarak yapılan çalışmalardan birisidir.
SGK bilgi hattı merkezine gelen tüm çağrılara doğrudan konuya ilişkin uzmanlar tarafından cevaplar verilmektedir. İlk görüşme sonucunda gelen taleplerin çözüme kavuşturulması amaçlayan bu Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ nde çağrılara anında cevap üretilememesi durumunda hemen kurum ve kuruluşlarla iletişime geçilerek, en geç 72 saat içerisinde taleplere yanıt verilebiliyor.
Ayrıca bu bilgi hattında görevli olan personellerin %50’ si engelli kişilerden oluşması sayesinde engelli istihdamı açısından da sosyal açıdan çok önemli bir proje olarak öne çıkıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir