Bu haber kez okundu.

Numara Taşımada Yeni Dönem!

Abonenin aktif operatör ile olan sözleşmesi numaranın taşıma talebinde bulunan operatöre geçmesiyle beraber sözleşme fes olunmuş olacak. Taşıma talebinde bulunan kullanıcılar taşıma işlemi gerçekleşene kadar zaman ve yönlendirme bilgilerini almasıyla telefonlarında gerekli değişiklikleri yapması gerekecek.

Operatör sahibi kullanıcı taşıma işlemi gerçekleştirilene kadar aktif olduğu operatörde tahakkuk olduğu operatörde borcunu ödemek zorunda. Gönderilen faturada abonenin depozito veya avans gibi alacakları göz önünde bulundurularak düşürülecek ve fatura kullanıcıya o şekilde göndermesi gerekiyor.

Numaranın alıcı operatörde aktif olmasıyla beraber gerçekleşecek olan deaktivasyon işlemi gerçekleştirilememesi nedeniyle aboneden herhangi bir bedel tahsil edilemeyecek. Taşınma talebinde bulunan abone geçtiği operatörde ilk abonelik sözleşmesini imzaladığı tarihten itibaren üç ay geçmemiş olması durumunda numaranın taşınmasında bulunan talebi reddedilme hakkına da sahip oluyor.

Daha önceki yönetmelikte 2 gün olarak belirlenen taşıma talebinin iletim süresi ve kontrol süresi yeni yönetmelikle beraber azami olarak 1 güne indirildi. Yeni yönetmelikle beraber kullanıcı taşınan numarayı başka bir kullanıcıya devredebilme hakkına da sahip olacak. Kullanıcının talebi olmadan operatör kaynaklı bir sebepten dolayı başka bir operatöre geçişi sağlanırsa kullanıcı cayma bedeli, fatura ve benzeri ücretler ödemek zorunda olmayacak. Böyle bir durumun gerçekleşmesi durumunda bütün ücretleri operatör ödeyecek.

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.