Bu haber kez okundu.

Çağrı Merkezleri İletişimi Hızlandırıyor
Özellikle ulusal veya global çapta büyümüş şirketlerin, gelen talep ve yardım istekleri doğrultusunda kurduğu bu departmanlar her türlü destek ve yardımı son kullanıcıya vermektedir. Son kullanıcı, aldığı ürünün bir arızası veya bilmediği bir hususta ulaşabileceği bu çağrı merkezlerinden aldığı yardımla ürünün sağlamlık garantisini almış olur. Çağrı merkezleri arıza ve tanıtım durumları dışında, kullanıcı tarafından müdahale edilemeyecek durumlarda arıza kaydı tutarak bunu şirket içindeki gerekli birime yönlendirerek iş yapmaktadır.

Çağrı merkezleri, tanıtım konusunda da önemlidir. Bir çağrı merkezi çalışanı, elindeki irtibat telefonlarıyla kişilere ulaşarak bağlı olduğu şirketin ürün ve hizmetlerini potansiyel kullanıcıya anlatır. Bu şekilde şirket, çalışanın yardımıyla daha geniş kitlelere ulaşır ve ürün satışlarının ve verilen ayrı bir kolu haline gelir. Bir ofis içinde çalışan çağrı merkezi elemanları, belli konularda deneyimli ve yapılan işten anlayan kimselerden ulaşmaktadır. Bir müşteri aradığında, belirttiği arızanın temelini kavrayabilecek ve bu doğrultuda neler yapılması gerektiğini kendi bilgi ve deneyiminden gelen cevaplarla karşılık verecektir. Eğer sistem, bu işte deneyimli kişilerden oluşan bir ekip ile kurulmazsa, bu, şirketin itibar kaybına sebebiyet verebilecek ölçülerde büyüyebilen bir sorun haline gelebilir.
 

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.